reklama

Dokedy nás budú policajti šikanovať?

Veľmi dobre si uvedomujem, že vodič je povinný v každom prípade dodržiavať dopravné predpisy. Taktiež, policajti sú tu od toho, aby kontrolovali ich dodržiavanie. Ani jedna zo strán však nikdy nebude spokojná.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (32)

Trošku nižšie nájdete narýchlo stiahnutú mapku mesta Zvolen. Nečakajte odo mňa výrazné profesionálne grafické úpravy, podstata je niekde inde. Tými čiernymi čiarami som vyznačil koniec mesta. Tie červené body, ako správne hádate, sú policajné hliadky.

Vzdialenosti policajných hliadok od konca mesta? Pri najlepšom 200 m (som aj veľa povedal). Ide pri tom o úseky, kde nedochádza k dopravným nehodám. A rýchlosť sa tu kontroluje vždy pri výjazde z mesta.Čo na tom je? Dokopy nič. Len človek má nejaký neprestajné vnútorné nutkanie dôjsť k presvedčeniu, že policajti sú tu preto, aby vyberali pokuty na úsekoch, ktoré nie sú nehodové. A navyše na miestach, kde niektorí vodiči idú možno 65, keďže už sú na konci obce.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A o čo mi vlastne ide? Nejdem sa prestať zamýšľať nad tým, že či práve toto majú policajti robiť. Doslova šikanovať vodičov na úsekoch, ktoré nie sú nehodové. Alebo patrím k tým náročným vodičom, ktorí chodia aj niekde do zahraničia, a majú zo zahraničných policajtov úplne iný pocit? Najmä ten, že tí policajti skutočne ľuďom aj pomáhajú?

Ja fakt neviem. Neviem sa prestať zamýšľať... Nedávno som bol v Budapešti. Na ceste pre motorové vozidlá, kde mali povolenú 110 km/h, ma predbehli dve autá. Rýchlosťou výrazne vyššou ako išli všetky ostatné (cca. 150?). Mali slovenské značky. V smere späť na Slovensko sa mi stalo to isté, na tej istej ceste. Žiadna maďarská značka ma nepredbehla tou rýchlosťou. A tak trošku som sa v tej chvíli za naše značky aj hanbil.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A taktiež sa neprestávam čudovať, kde sú policajti: 1) v nehodových úsekoch, pri školách, a taktiež napr. pri najnehodovejšej križovatke vo Zvolene (Strážska cesta a E77), 2) na cestách, kde je štandard 90 km/h, stávajú sa tam často nehody, a vodiči tadiaľ jazdia aj 140 km/h.

Máte podobné skúsenosti? Alebo iba ja mám taký zvláštny pocit?

Jozef Petka

Jozef Petka

Bloger 
  • Počet článkov:  81
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pravda víťazí Zoznam autorových rubrík:  ZvolenSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu